Featured Posts

marți, 23 noiembrie 2010

Lista oficiala de pacate ( Indreptar pentru spovedanie )




Multumita lui Hiksos (anti.bl0g.ro) am descoperit lista oficiala a pacatelor in viziunea Parohiei Ortodoxe 4 din orasul Macin. In aceasta lista sunt un total de 296 de pacate. Din aceasta lista am selectat cateva care sunt mai aparte, dupa cum urmeaza :





15. N-am plătit lucrătorii. Nu le-am dat cât trebuia. Nu i-am plătit la timp. Am cumpărat ceva şi n-am plătit.

19. În mod intenţionat, am amputat vreun membru al meu sau al altuia.

22. Am fost nemulţumit(ă) cu starea mea (mai bine era aşa decât aşa).

23. Am zis zău, să mor eu, să n-am parte de, să chiorăsc, etc.

30. Am vorbit cu mai multe înţelesuri.

33. Am pus pe alţii să se certe sau să se bată, chiar şi numai pentru a mă distra.

42. Am împrumutat cu camătă (dobândă) la persoane fizice.

43. Fiind scumpaci, am vândut cu preţ prea mare.

44. Am determinat pe alţii să-mi vândă foarte ieftin, cu mult sub preţul real.

49. Am purtat aţă roşie să nu mă deochi, am uns toate cu usturoi la Sf. Andrei, am purtat pelin la Rusalii, am purtat diferite obiecte de la vrăjitoare date „ca să nu se mai prindă farmecele de mine”, am făcut focuri şi am sărit peste ele, am dat copilul pe geam şi alte obiceiuri drăceşti.

51. Mi-am căutat norocul în zodii, horoscoape, cu papagalul. Am purtat talismane, amulete etc.. Am crezut în destin.

75. Am înşelat statul, depunând declaraţii de venit false.

80. Din cauza zgârceniei, nu m-am hrănit şi nu m-am îmbrăcat cum trebuie.

81. Sunt necumpătat(ă) în cheltuieli. Dau bani pe lucruri de lux, care nu sunt strict necesare.

82. Am jucat jocuri de noroc.

83. N-am ajutat biserica după putere.

84. Dacă mi-au venit în gând păcate, m-am îndulcit gândindu-mă la ele, în loc să le alung imediat.

93. Am vorbit în timpul slujbei. M-am foit, m-am mişcat de colo-colo prin biserică.

94. Nu mi-a fost gândul la slujbă. M-am uitat ce fac alţii, cu ce sunt îmbrăcaţi.

96. M-am lăcomit la mâncare. Am mâncat cu nesaţ. Mi-am îngrăşat trupul cu mâncăruri peste măsură.

97. M-am făcut rob (roabă) pântecelui, dând importanţă foarte mare mâncării.

98. M-am ameţit la cap cu băuturi alcoolice. M-am îmbătat. Am şi vărsat după aceea.

109. Mi-am exprimat părerea sau judecata fără să-mi fi fost cerută.

112. Am încredere mare în mine, în loc să am în Dumnezeu.

113. M-am crezut mai bun(ă), mai credincios(oasă) ca alţii, socotindu-i pe ei mai răi, proşti, necredincioşi, etc.

118. Am râs de păcatele şi defectele altora. Şi de faptele lor bune am râs.

139. Mi-am maltratat sexual soţul (soţia).

142. M-am ras pe părţile ascunse ale trupului. Am fost la plajă; am făcut nudism.

143. Fiind copil, am jucat diferite jocuri pătimaşe, desfrânate, necuviincioase, cu alte fete sau băieţi.

155. Am pipăit alt trup pentru a simţi şi provoca plăceri de desfrâu.

163. Am făcut păcatul malahiei singur(ă) (adică atunci când o persoană îşi provoacă plăcere singură, masturbare). Acest păcat se numeşte curvia cu diavolul.

164. Am făcut păcatul malahiei cu altă persoană, unul la altul. Eu cu altul, altul cu mine, cu femeie, bărbat cu bărbat, femeie cu femeie, cu copii.

165. Am făcut păcatul sodomiei (bărbat cu bărbat, femeie cu femeie).

166. Am făcut păcatul gomoriei (prostii cu gura).

167. Am preacurvit cu animale, păsări (zoofilie)

171. Am privit cu plăcere cum se împreunau animalele.

173. M-am lăcomit la muncă. Am muncit peste puteri, încât poate chiar m-am şi îmbolnăvit.

177. Am drăcuit. Am dat naibii. Şi pe mine însumi m-am dat dracului. Am zis: „să fiu al naibii”, „să mă ia”.

182. Am stat în faţa la toţi în biserică. I-am dat la o parte pe alţii, zicându-le că stau pe locul meu.

192. M-am machiat, rujat, vopsit la păr, am dat unghiile cu ojă etc. Am purtat cercei, mărgele, inele, coliere, brăţări, pantofi cu toc. Mi-am făcut părul.

253. Am apelat la medicina alternativă: homeopatie, acupunctură, radiestezie, cromatoterapie.

254. M-am căsătorit cu evreu, turc, catolic, sectant etc.

258. Am cântat şi am ascultat cântece lumeşti şi cu prostii. Am dat bani celor care cântă astfel de cântece.

262. M-am mascat

263. N-am platit contributia la Sfanta Biserica

279 . M-am expus pericolului fără să am motiv, ispitind astfel pe Dumnezeu (exemplu, am mers cu maşina cu viteză mare).

281. Obişnuiesc să merg în localuri (baruri, cârciumi, discoteci), care constituie locul naşterii vieţii imorale şi conduc la păcate ca: alcoolismul, dependenţă de droguri, goană după câştiguri ilegale şi uşoare şi alte fapte care degradează personalitatea.

290 . Am fost la stadioane, săli de sport, pentru a urmări meciuri, spectacole sau alte manifestaţii păgâne sau sectare.

296 . M-am arătat plictisit(ă) faţă de cele duhovniceşti şi m-am preocupat în mod exagerat de cele lumeşti (glume, şuete, vorbire fără rost, pălăvrăgeală).
Acum, dupa ce ai citit lista, ce parere ai? Parca nu itzi mai vine sa itrii intr-un bar sau sa mergi pe stadion, nu ?
Daca ai ceva de zis, foloseste cu incredere rubrica de comentarii ...
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 Comentarii: on "Lista oficiala de pacate ( Indreptar pentru spovedanie )"

Gabriel spunea...

In baza popilor, ar trebui sa ramanem toti in Evul Mediu, sa fie legal doar sa ne imbracam cu un sac si sa ne hranim cu buruieni, locuind intr-o pestera. Iar popii care ne invata aiurelile astea au masini moderne si scumpe si vile cu etaj... Cea mai josnica chestie este sa interzici oamenilor sa gandeasca sau sa viseze, este sclavie maxima...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...