Featured Posts

joi, 25 noiembrie 2010

Miroase a frig, miroase a cadouri !

*Disclaimer : Acest articol nu este indicat pentru cei care mai cred in Mos Craciun


Treaba cu mirosul

Miroase a frig, miroase a iarna, zilele zilelor frumoase se cam apropie de sfarsit, cel putin pe anul asta, dupa toata distractia cu cauciucurile de iarna, asteptam cu mare interes primii fulgi de zapada pe strazile din bucuresti. Odata cu zapada, frigul si luna decembrie vine si singura sarbatoare care face acest frumos anotimp suportabil, Craciunul. Si da, cand vine vorba de craciun, cu totii inca suntem copii. Si o sa fim intodeauna copii, de fiecare data in dimineatza craciunului o sa mergem sa ne uitam sub brad (chiar daca stim ca nu o sa avem nici o surpriza), si tocmai asta face iarna sa fie un anotimp frumos( si vinul fiert).

Frig = Iarna = Craciun = Cadouri 


Dap, exact asta e partea care o asteapta toata lumea cand vine iarna, asta si revelionul, seara in care mai toti beau pana se pun in cap dar nu depre asta vorbim acum. Primul lucru care iti vine in minte cand zici Craciun, inainte de sarmalute, toba, piftie si alte "porcarii"(don`t get me wrong, dar sunt din porc :D) sunt cadourile... Nimic nu e mai frumos pe lume decat sa primesti si sa faci cadouri celor dragi. Si cand zic asta, ma refer si la goana dupa cadouri, cand mergi si cauti peste tot si te intrebi ce sa ii cumperi lui x si lui y, daca o sa ii placa, etc.
Eh, anul acesta am gasit metoda perfecta sa imi ajut apropiatii (potentialii "facatori" de cadouri), ca sa evit enervantele si inutilele intrebari de genu, "Ce iti doresti de la mosu` ?", dupa care sa primesc eternul pulover sau vesta sau fular + caciula. Pe langa partile pozitive (in special pentru mine >:) ), usurez si munca apropiatilor mei ce dragi, gasind  totul intr-un singur loc, si cu cateva click-uri au scapat si de haos-ul din mall-uri si de intrebarile chinuitoare de genu "Oare o sa ii placa ?" la care deobicei sunt nevoit sa raspund cu mult bun simt "Da, e foarte dragutz...". Aceste zile s-au dus, de acum craciunul e si mai frumos, daca folositi metoda mea.

Metoda

In primul rand, trebuie sa recunosc, este putin cam egoita si nu este cea mai plina de tact, dar este cea mai eficienta si este mai simplu si mai bine asa pentru toata lumea. Bun dar despre ce e vorba ? Care este marea mea metoda, deja misterioasa ? Nimic mai simplu, un whislist. Dar nu orice whislist, un whishlist de la tu.ro, un site pe care am gasit cele mai tari idei de cadouri si tricouri de pe la noi.

Whilist-ul


Trebuie sa recunosc, ca nu a fost usor sa fac acest whislist, adica mi-a fost foarte greu sa aleg doar cateva din toate gadgeturile si modelele de tricouri de pe acolo dar pana la urma am facut urmatoarele alegeri, clasificarea o voi face in ordinea descrescatoare a pretului ( in functie de care voi vedea cine si cat tine la mine, asa un fel de clasament >:) ) :


  1. Ceas binar turning disc - dap, pot spune ca e un ceas dat dracu`, la propiu si imi place toata treaba cu modul in care este afisata ora, foarte tare, si mai e si negru cu rosu, genial!
  2. Suport de cutite Vodoo - cum toata lumea care ma cunoaste stie pasiunea mea pentru bucatarie, asta ar fii un acesoriu absolut necesar, doar cand imi imaginez omuletul cu cutite infipte in el plin de sos de tomate, ma apuca entuziasmul.
  3. Ceas cu alarma in forma de TV - o idee cel putin dubioasa, dar foarte tare, nu stiu de ce imi place, poate este aerul retro, poate ca este telecomanda, dar imi place :D
  4. Pahare ShotGlass - O da, asta da, cum toata lumea deobicei pentru baute se strange la mine, si cum suntem mari amatori de tequila, paharele astea dau sens denumiri de "shot" plus ca paharele astea ar face parte din categoria "help me help you !", adica e un fel de win-win, eu sunt fericit ca le primesc, tu esti fericit ca o sa "tragi in rafale" cu ele.
  5. Tricou "Little devil" - dupa cum spune si numele blogului, ar fii un acesoriu numa bun pentru mine... alte comentarii pe marginea lui ar fii inutile...
  6. Tricou "Chemical Romance" - Dap, pentru romanticul din fiecare, dar si un pic de grunge, un pic de lifestyle urban, mai geeky, mai stylish, si stiu ca ma repet, pur si simplu imi place, dragostea adevarata intr-un scenariu post apocaliptic.
Pentru o vedere mai clara cu detalii poza si optiune de achizitionare cadou (pentru Laur <- adica pentru mine)
click  pe banner :

Cadouri


Deci, pe final tot ce pot sa spun e ca asta, nu stiu de voi, dar eu stiu de unde cumpar cadourile de Craciun...

In rest, va urez cumparaturi placute si un Craciun "dat dracu`" !

PS: Sper ca mesajul a fost inteles, si am fost destul de clar , daca primesc iar o vesta sau vreo caciula fac cu nervii !!

PS2 : Si acum este momentul de sinceritate maxima, in care imi voi exprima egoismul, pe langa sfatul care l-am oferit cu modul de a face cumparaturi pentru craciun, precum si indicatia catre magazinul virtual tu.ro , acest articol l-am scris ca sa particip la un mic concurs, nu e cine stie ce, eu in locu tau nici nu i-as acorda mare atentie, la care as putea sa castig un netbook mic , rosu (asa de spiritul craciunului) si cu baterie Mare, In caz ca ai blog sau ai prieteni cu bloguri, uite aici link-ul la concurs.... , da stiu, imi rup din suflet sa iti zic de el, dar daca tot vine craciunul  trebuie sa fim mai buni, si m-ar bucura sa stiu, ca daca nu eu, macar un cititor de al meu a castigat concursul, multa bafta !


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Comentarii: on "Miroase a frig, miroase a cadouri !"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...