Featured Posts

joi, 18 noiembrie 2010

"We need you !" in datul cu parerea...

Dap, a venit si momentul asta, in care pot spune ca am nevoie de ajutorul vostru, dupa cum vedeti, au aparut doua poll-uri pe sidebar, si o sa am rugamintea sa va dati cu parerea in ele, de asemenea am adaugat si optiunea de reactii pentru fiecare post ( chestia cu bifa de la final ), de asemenea ar fii un foarte bun feedback pentru mine.

Trebuie sa recunos ca asta e primul meu blog, si sincer nu prea am idee despre cum se procedeaza si tocmai din motivul asta as vrea sa aud niste pareri (la rubrica de comentarii poti acum sa postezi si sub forma de anonim, so no problem!), indiferent daca esti bloger cu greutate, incepator sau nu esti de loc, orice idee este bine venita, critici si critici constructive... Intr-un cuvant "feedback!"

Inca odata multumesc pentru mana de ajutor >:)
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Comentarii: on ""We need you !" in datul cu parerea..."

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...